Service
Service / ettermarked
Vårt servicekonsept er delt inn i moduler som er med og sikrer at bygget har en sikker og miljøvennlig drift. SAAS skreddersyr sine løsninger og moduler slik at de passer til både brukere av bygget og dens driftsorganisasjon.
FJERNSUPPORT
Sikrer rask support og tilgang til kvalifisert personell med kjennskap til installasjonen.
VISUELL INSPEKSJON – FUNKSJONSTEST
Sikrer at feil finnes på ett tidlig stadium. Alle avvik rapporteres med løsningsforslag eller rettes på stedet.
BACKUP
Sikrer at korrekt og oppdatert konfigurasjon og programvare er lagret utenfor installasjonen.
OPTIMALISERING AV REGULERING OG ENERGIFORBRUK
Sikre energi økonomisk drift uten vesentlig komfort nedsettelse. Grep blir utført, omfattende endringer rapporteres og gjennomgås med kunden.
DAGLIG DRIFTSTILSYN OG OVERVÅKNING
Sikrer at drifts- og grafikkmessige feil i anlegget blir oppdaget på ett tidlig tidspunkt.
KURS OG OPPLÆRING
Sikrer riktig kompetanse på driftspersonell. Forståelsen for driften økes, noe som sikrer at byggherren selv er i stand til å utføre justeringer på anlegget.